0
0

Buna ziua! Am mare nevoie de un raspuns! Motanul meu a fost in calduri timp de cateva saptamani, dar nu a gasit nicio pisica in aceasta perioada. La indicatiile farmacistului veterinar, i-am administrat pastile Nonovulin, cate una timp de 10 zile. Mi s-a spus ca nu sunt periculoase. A terminat tratamentul acum 3 zile si de atunci este foarte apatic. Doarme toata ziua si nu vrea sa se joace . Mananca la fel de mult ca inainte si bea apa normal. Eu sunt plecata din tara pentru o saptamana si nu stiu cum sa-l ajut. Sunt disperată si foarte ingrijorata. Din cate am citit, aceste pastile sunt doar pentru pisicute si au efecte secundare majore. E normal sa aiba acest comportament? Dupa cat timp dispare efectul acestor pastile? Mi-e teama sa nu pateasca ceva. Va rog din suflet sa ma ajutati cu cateva sfaturi. Multumesc mult! 

Oras
Buzau
0
0

Buna ziua

Intradevar de la administrarea pastilelor i se trage deoarece este recomandat pentru femele iar doza este de 1cp/10 kg. Recomndarea mea este altadata sa cereti parerea unui medic veterinar si unui farmacist.Ca si rezolvare ar trebui mers la un cabinet veterinar pentru tratament antitoxic specific.

O zi buna

1 raspuns
Raspunsul tau
Name*
E-mail*
Oras